دفتر معماری اپیک تبریز EPIC-Architects.com

طراحی، نظارت و اجرای پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی

دفتر معماری اپیک تبریز EPIC-Architects.com

طراحی، نظارت و اجرای پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی

مشارکت در ساخت در تبریز 09120739264

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت در واقع نوعی قرارداد است که در زمینه قراردادها و ساخت و ساز صورت می گیرد. این قرارداد مربوط به کلیه پروژه های تجاری، مسکونی و… قابل اجرا می باشد. اکنون که با تعریف مشارکت آشنا شدید، باید به یک نکته مهم توجه کنید. قراردادهای مشارکت در ساخت از مهمترین قراردادها محسوب می شوند، زیرا مستقیماً بر اموال و دارایی های طرفین قرارداد تأثیر می گذارد.

نحوه مشارکت در ساخت زمانی است که مالک یک قطعه زمین یا ساختمان قصد تاسیس یک واحد مسکونی یا تجاری را داشته باشد. در چنین شرایطی قرارداد مشارکت در ساخت به کمک مالک می آید. بر اساس این قرارداد، مالک زمین در اجرای پروژه عمرانی خود از خدمات، امکانات و سرمایه پیمانکار بهره مند خواهد شد. هزینه بین مالک و سازنده تقسیم می شود. در ادامه با شرایط شرکت در ساخت و انواع مشارکت آشنا خواهید شد.

شرایط مشارکت در ساخت

محاسبه نرخ سود و همچنین درصد سود هر یک از طرفین قرارداد باید با توجه به تغییرات قیمت مسکن در بازار صورت می گیرد.
هزینه پروژه بسته به عوامل مختلفی از جمله شهر و منطقه مربوطه متفاوت خواهد بود. بنابراین هزینه ساخت بر اساس قیمت هر متر مربع آپارتمان سازنده در همان شهر و منطقه محاسبه می شود.
در قراردادهای مشارکت ساختمانی، سهم مالک و پیمانکار به طور متوسط ۵۰ درصد تعیین می شود، یعنی مالک در ۵۰ درصد پروژه مشارکت دارد و ۵۰ درصد نیز پیمانکار است. اما این توزیع سهم تنها یک نمونه رایج است و امکان تغییر آن به ۶۰ و ۴۰ امتیاز نیز وجود دارد.
در پروژه های مشارکتی قبل از هر اقدام باید ارزش ملک و ارزش نهایی پروژه محاسبه شود. توجه داشته باشید که میزان سود و به همان نسبت ارزش ملک با استفاده از فرمول های خاص تعیین می شود.
پس از انعقاد قرارداد مشارکت و قبل از شروع قرارداد ساختمانی، به مالک کمک بلاعوض اعطا می شود. در نتیجه می تواند در طول پروژه فضایی را برای خود و خانواده اش فراهم کند.
با توصیه وکلا و افراد مطلع در زمان انعقاد قرارداد مشارکت، بهتر است یک نفر به عنوان داور تعیین شود. این شخص برای قضاوت بین طرفین در صورت بروز مشکلات احتمالی هزینه خواهد کرد.
از جمله مهمترین شرایط انعقاد قرارداد سرمایه گذاری مشترک، تعیین دقیق مسئولیت ها و وظایف هر یک از طرفین قرارداد می باشد.
اگر طرف قرارداد یک شرکت حقوقی است، بهتر است مالک ابتدا از اعتبار فعالیت ها و فعالیت های شرکت مطلع شود. این از هر گونه آسیب، آسیب یا آسیب جلوگیری می کند.
انعقاد قرارداد سرمایه گذاری مشترک با شرکت های قراردادی قانونی باید با امضا و مهر رسمی شرکت انجام شود.
در صورت عدم رعایت، هر یک از طرفین حق فسخ قرارداد را خواهند داشت.
پیشنهاد می شود در ساخت چک های بانکی معتبر شرکت کنید زیرا در این راه در صورت بروز مشکلات احتمالی دچار مشکل نخواهید شد.
اطلاع رسانی مستمر در دوره های یک تا دو ماهه جزء وظایف پیمانکار است. یعنی باید مراحل تکمیل کار را در قالب گزارش یا جلسه به صاحب یا شرکت های طرف قرارداد اطلاع دهد.
تنظیم قرارداد مشارکت باید بر اساس بودجه مالی مالک و همچنین بر اساس فعالیت پیمانکار باشد.
از جمله الزامات مشارکت در ساخت، تعیین و دریافت ضمانت نامه اجرای پروژه و تعهدات می باشد.

مزایای ساخت و ساز و ساختمان.

اگر می خواهید ساختمان قدیمی و قدیمی خود را بدون دردسر بازسازی کنید، باید بگوییم که ساخت و ساز مشارکتی یکی از بهترین، آسان ترین و البته سریع ترین روش هاست.
از این گذشته، بازسازی مشترک ساختمان های قدیمی منجر به ایجاد ساختمان های استاندارد و مقاوم در برابر زلزله می شود. از دیگر مزایای پروژه های مشترک افزایش زیبایی ساختمان ها است.
همانطور که گفته شد، قوانین مربوط به ساخت و ساز ساختمان ها فراوان و مملو از جنبه های قانونی است. اما عقد این قرارداد بسیار آسان و بدون دردسر است.
یکی از مهمترین مزایای اشتراک گذاری صرفه جویی در زمان، انرژی و همچنین بودجه مالی مالک است. به خصوص اگر طرفین دیگر قرارداد از شرکت های معتبر قراردادی و متخصص در زمینه ساخت و ساز باشند. زیرا به این ترتیب پروژه ساختمانی با تسلط کافی و به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. به خصوص زمانی که در هزینه خرید تجهیزات ساختمانی و بهره اولیه نیز صرفه جویی شود. اگر به دنبال سازنده ای برای مشارکت هستید، می توانید با این شرکت همکاری کنید.

تاخیر در انجام تعهدات

یکی از مهمترین موضوعات در زمینه همکاری در جهت سازندگی، توجه به انجام تعهدات و وظایف طرفین است. در صورت کوتاهی و تاخیر در اجرا، موضوع پرداخت جریمه و تاخیر مطرح می شود. طرفین این قرارداد موظفند به طور کامل و همه جانبه به تعهدات خود عمل کنند. در صورت کوتاه مدت و تاخیر در انجام تعهدات باید مبلغی به عنوان جریمه تاخیر به طرف مقابل پرداخت شود. این جریمه ممکن است به صورت تاخیر روزانه یا ماهانه محاسبه شود.

سازنده جهت مشارکت

ایجاد کننده مشارکت ممکن است یک شخص حقیقی یا یک شخص حقوقی باشد. در اکثر پروژه های کوچک و زمین با حاشیه کم، شخص حقیقی مسئولیت ساخت را بر عهده دارد. این شخص می تواند تاجر خانه، سازنده نام منطقه، همسایه و هر فرد احتمالی دیگری باشد. موضوعی که اهمیت دارد، شناخت شما از طرف مقابل و اثبات توانایی فرد است. بنابراین بهتر است در زمینه ساخت و ساز با افرادی که آشنایی ندارید همکاری نکنید. همچنین از افرادی که دانش کافی دارید، در یک قرارداد رسمی میزان تعهدات و جزئیات مشارکت را به طور کامل مشخص کنید.

کار با همسایه

این امر به دو صورت امکان پذیر است. در مورد اول، همسایگان در یک آپارتمان تصمیم به برچیدن و بازسازی واحدها می کنند. وضعیت بعدی مربوط به همسایگان دو ملک جداگانه است که بین آنها دیواری وجود دارد. این بیشتر برای سازه های قدیمی تر و به اصطلاح سیلندرها اتفاق می افتد. در گام اول، امضای توافقنامه ای بین همسایگان برای همکاری در ساخت ضروری است. متن موافقتنامه باید مواردی از قبیل سهم هر یک از افراد، نمایندگان هر یک از طرفین و میزان اختیارات و امور کلی مربوط به ساخت را مشخص کند. این امر از بروز اختلافات و درگیری های احتمالی در آینده جلوگیری می کند.

چه کسی در ساخت خانه نقش دارد؟

اگر شما هم صاحب یک بنای کلنگی هستید که از نظر موقعیت مکانی قابل ارتقا باشد، احتمالاً پیشنهادهایی برای ساخت و ساز و بازسازی از افراد زیادی دریافت کرده اید. در این شرایط ممکن است در انتخاب بین این افراد یا گروه ها دچار مشکل شوید. یا تصمیم بگیرید با افرادی که پول بیشتری برای مالکیت دارند شریک شوید.

اما برای انتخاب شریک مناسب باید جنبه های دیگری را نیز در نظر بگیرید. پیشنهاد مشارکت در ساخت عموماً توسط پیمانکاران و تولیدکنندگان و فروشندگان ارائه می شود. در این شرایط، شما به عنوان مالک باید موجودی سازنده را بررسی کنید.

دیدن نمونه های کار و گوش دادن به تجربه صاحبانی که قبلا با فروشگاه پروژه شما همکاری داشته اند می تواند بسیار مفید باشد. از توسعه دهنده در مورد پروژه های قبلی سوال کنید و با صاحبان آن پروژه ها تماس بگیرید. با این کار می توانید از کیفیت ساخت و همچنین میزان تعهد مالک به اجرای صحیح و به موقع پروژه مطلع شوید.

ساخت و ساز نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد. ساخت یک پروژه ساختمانی هزینه کار است. به همین دلیل است که باید از توانایی های مالی سازنده آگاه باشید. اگر مدیر پروژه منابع مالی لازم برای صرف پروژه را نداشته باشد، ممکن است کیفیت کار پایین بیاید. زیرا احتمالا از مصالح و مصالح درجه دو و بی کیفیت برای ساخت استفاده خواهد کرد.

زمین یا ملک شما دارایی ارزشمندی است که پس از ساخت باید به ارزش آن افزوده شود. اما اگر شریک خود را با دقت انتخاب نکنید تا در فرآیند ساخت و ساز شرکت کند، احتمالاً به اهداف خود نخواهید رسید. به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، باید تضمین هایی را در قالب تعهد یا چک از طرف مقابل دریافت کنید.

خلاصه مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت و ساز ممکن است به عنوان یکی از پایه های نوآوری بافت شناخته شود. البته عقد قرارداد مشترک برای زمین خالی که ساختمانی وجود ندارد نیز امکان پذیر است. در این نوع قرارداد، مالک یا مالک زمین قراردادی را با سازنده امضا می کند که در آن قید شده است که بعد از ساخت چند واحد به مالک و چند واحد به خریدار می رسد.

شرایط شرکت

ساخت و ساز مشارکتی یکی از بهترین راه ها برای بازسازی یا ساخت خانه است. زیرا از این طریق مالک می تواند حتی در صورت نبود سرمایه اولیه ارزش ملک خود را افزایش دهد.

شرایط مشارکت در ساخت و ساز برای ساخت و ساز بسته به منطقه، شرایط کار و ارزش زمین متفاوت است. اما قرارداد باید به گونه ای تنظیم شود که منافع طرفین زیر سوال نرود. در این قرارداد آمده است که مالک به عنوان یکی از طرفین قرارداد باید زمین را – که سرمایه خود است – در اختیار مالک پروژه قرار دهد. از طرفی طراح یا سازنده نیز باید سرمایه خود را که شامل هزینه ساخت آپارتمان می شود به ساخت و توسعه پروژه اختصاص دهد.

تولید کننده باید تمام هزینه های ساخت و ساز و پروژه را تقبل کند

خدمات گروه ساختمانی و مهندسی تبریز مدرن

اگر از شما این سوال پرسیده شده که چرا تبریز مدرن بهترین انتخاب در ساخت و ساز است، ما به معیارهای شرکت تبریز مدرن سازی پاسخ خواهیم داد:

انواع سازه های باکیفیت
طراحی و اجرای پروژه های مختلف کلاسیک و مدرن
پروژه های مربوط به موسسات در زمینه مکانیک و برق
اجرای انواع پروژه های داخلی انواع ساختمان های تجاری و غیرتجاری
مدیریت قوی قرارداد و مشاوره برای ساخت و سازهای بین المللی بزرگ
پشتیبانی و تضمین موفقیت پروژه.
انواع سازه های اسکلت.
ارائه بهترین خدمات در ساخت و ساز.

قرارداد مدیریت پیمان: ساخت ساختمان شما در تبریز


مدیریت پیمان نوعی قرارداد است که طبق قوانین مشخص شده کارفرما، شرکت یا فرد قرارداد را برای مدیریت کل پروژه ساختمانی انتخاب می کند. وظایف پیمانکار پس از امضای این قرارداد شامل تعیین روش های اجرای پروژه، تعیین برنامه برای اجرای پروژه، استخدام متخصص در بخش های مختلف می باشد. در ادامه قصد داریم شما را به طور کامل با تعریف مدیریت پیمان آشنا کنیم.

فردی که به عنوان مدیر پروژه بر عهده می گیرد درصدی از هزینه های ساخت را به عنوان حق الزحمه دریافت می کند. هر کارمندی به عنوان ضمانت انجام کار خوب از کارمند مبلغی دریافت می کند. پس از انجام کار و انجام صحیح کار، حقوق کارفرما به پیمانکار پرداخت می شود.

قرارداد مدیریت به نفع هر دو طرف قرارداد است. کارفرمایان هزینه کمتری برای پروژه پرداخت می کنند. زیرا مدیریت و برنامه ریزی پیمانکار به گونه ای است که با کمترین هزینه بهترین کیفیت را انجام دهد. قرارداد به نفع پیمانکار است. زیرا فقط پروژه را مدیریت می کند و هزینه ساخت پروژه را نمی پردازد.

درصد مدیریت پیمان

در این قرارداد پیمانکار درصدی از هزینه های ساخت را از کارفرما دریافت می کند. معمولاً برای تهیه مواد اولیه و علایق پروژه استفاده می شود. نحوه پرداخت و دریافت هزینه ها کاملا بر اساس توافق نامه تعیین می شود. سود کارفرما در قرارداد مدیریت پیمان ساخت که در این صورت هزینه سری بالاتری پرداخت نخواهد کرد. و صرفا هزینه های مربوط به تامین مصالح و ملزومات، نیروی انسانی و تجهیزات به پیمانکار پرداخت می شود.

مزیت پیمانکار در این قرارداد نیز این است که پیمانکار هیچ گونه هزینه ای بابت ساخت پروژه پرداخت نمی کند و تعهدی را بر عهده نمی گیرد. در نهایت به دلیل تخصص و حرفه ای که دارد مقداری سود به عنوان درصدی از کل هزینه ها از کارفرما دریافت می کند. درصد قرارداد مشخص خواهد شد.

در واقع نمی توان درصد دقیقی برای این موضوع تعیین کرد. عواملی مانند محدوده پروژه، میزان سرمایه گذاری و میزان کار می تواند درصد قرارداد مدیریت پیمان را مشخص کند. بنابراین با توجه به موارد فوق نحوه محاسبه درصد مدیریت پیمان به عواملی مانند نوع توافق طرفین، نوع طرح اجرا، حجم کار و محدوده پروژه، میزان مسافت، شرایط محیطی بستگی دارد. و میزان سرمایه گذاری

افراد تاثیرگذار در مدیریت پیمان

کارفرما: کارفرما یک شخص حقیقی یا حقوقی است. کسی که ممکن است خود مالک زمین باشد یا به عنوان دستیار مالک، کارفرمای پروژه در نظر گرفته شود. او شخصی است که تمام هزینه های مربوط به ساخت پروژه را تقبل خواهد کرد. در قراردادهای بزرگ معمولاً کارفرما مسئول بیمه طرفین قرارداد است. او تمام اطلاعات را از طریق مشاور به پیمانکار منتقل می کند.
پیمانکار: یکی از طرفین اصلی قرارداد پیمانکار است. پیمانکار یک پیمانکار شخصی یا حقوقی است که مسئولیت مدیریت پروژه ساختمانی را بر عهده دارد. پیمانکار ممکن است طبق دو اصل قرارداد را بپذیرد. در مرحله اول مسئولیت تامین کلیه تجهیزات، منافع و نیروی انسانی با پیمانکار است. هزینه توسط کارفرما تعیین می شود. در مرحله دوم تمام منافع توسط کارفرما تنظیم می شود. پیمانکار مسئولیت تامین تجهیزات و جذب نیروی انسانی را بر عهده دارد. در این صورت هیچگونه وجهی به پیمانکار پرداخت نخواهد شد. و فقط هزینه تامین تجهیزات و نیروی انسانی به پیمانکار تحویل داده می شود.
مشاور: سایر افراد حاضر در مدیریت پیمان مشاور قرارداد ساخت. مشاور مسئول تنظیم قرارداد مناسب با کارفرما پس از مشورت است. و بعد بررسی کنید که آیا پروژه طبق نیاز کارفرما پیش می رود یا خوب؟ به طور کلی، داشتن یک مشاور می تواند خطر خطاها و آسیب های قراردادی را به حداقل برساند. مشاور باید از تاخیر غیرمجاز در روند قرارداد و پروژه جلوگیری کند.

ویژگی های مدیریت پیمان

پیمانکاران می توانند تیمی از متخصصان را در هر بخش برای ساخت یک پروژه استخدام کنند. به این ترتیب روند اجرای پروژه کاملا استاندارد شده و مطابق با کیفیت مطلوب انجام می شود.
کارفرما به دلیل اینکه مستقیماً طرف قرارداد است، می‌تواند مستقیماً بر روند اجرای پروژه نظارت داشته باشد.
استفاده از روش های مدیریت پیمان می تواند در تسریع روند ساخت پروژه و همچنین کنترل هزینه های ساخت پروژه بسیار موثر باشد.
مجری قرارداد مسئولیت اجرای پروژه را بر عهده دارد. بنابراین تمامی پیمانکارانی که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند در نهایت باید تحت کنترل مدیر قرارداد باشند. بنابراین
برنامه ریزی: مدیریت پیمان بر اساس برنامه ریزی دقیق مدیر قرارداد است. زیرا یکی از اهداف اصلی این قرارداد اجرای پروژه بر اساس برنامه ریزی صحیح و بدیع می باشد. این یک پیمانکار شخصی است که در این زمینه تخصص زیادی دارد. لذا مسئولیت اجرای پروژه به ایشان محول می شود.
مدیریت در طراحی: یکی دیگر از اهداف قرارداد مدیریت، طراحی پروژه ها بر اساس استانداردهای طراحی است. بررسی فرآیند طراحی پروژه و استفاده از مشاوران منابع انسانی می تواند منجر به یک پروژه نهایی بسیار موثر شود. مدیریت طراحی پروژه به این معناست که طراحی و ساخت پروژه در هماهنگی کامل با یکدیگر انجام شود. طراحی با مشکلاتی همراه است. در طول ساخت و ساز، مشکلاتی در روند ساخت و ساز ایجاد می شود.
مدیریت ساخت و ساز: یکی دیگر از اهداف مهم قرارداد ساخت و ساز، مدیریت ساخت و ساز پروژه است. انتخاب منافع مصرف کننده در ساخت پروژه، جذب نیروی انسانی فعال، آماده سازی پروژه های مرتبط با ساخت و همچنین نصب تجهیزات، مواردی هستند که در مدیریت پروژه ساختمانی، به طور کامل انجام می شود.
مدیریت کیفیت: این بخش از مدیریت پیمان شامل نظارت و تهیه کلیه گزارش های کاری فرآیندهای ساخت پروژه می باشد. کنترل کیفیت مصالح و منافع، نظارت بر استانداردهای کیفی بر اساس مشخصات پروژه از اهداف این قرارداد است. در مدیریت کیفیت بازرسی و کنترل می شود.
مدیریت زمان: از جمله اهداف دیگر مدیریت پیمان، انجام فرآیند ساخت و تحویل پروژه به موقع به کارفرما می باشد. از آنجایی که در قرارداد مدت زمان پروژه و تاریخ تحویل کار مشخص شده است. پیمانکار کلیه بخشهای اجرایی پروژه را با برنامه ریزی دقیق مدیریت می کند.
مدیریت هزینه: همچنین شامل بکارگیری پیمانکاران مجرب و حرفه ای برای مدیریت و کاهش هزینه های ساخت تا حد زیادی است. در این صورت کارفرما می تواند پروژه ای با کیفیت و با کمترین هزینه تحویل دهد.

مزایای مدیریت پیمان

کاهش هزینه: نحوه پرداخت قرارداد مدیریت حقوق به صورت تدریجی و متناسب با میزان پیشرفت پروژه می باشد. از طرفی چون هدف از مدیریت پیمان اجرای صحیح پروژه و جلب رضایت کارفرما می باشد، امکان شکاف هزینه و سود کاهش می یابد.
کاهش زمان اجرای پروژه: هر چه پروژه سریعتر باشد، مدیریت پیمان ساخت و ساز بهتر خواهد بود. بنابراین تلاش بیشتری برای کاهش زمان اجرای پروژه و اجرای کیفی آن صورت خواهد گرفت.
کاهش مسئولیت کارفرما: با ارائه پروژه به مدیر قرارداد، وظایفی مانند مسائل فنی و امنیتی، ارتباط با پیمانکاران فردی، تماس با همسایگان، اجرای دقیق پروژه و بسیاری موارد دیگر از مسئولیت کارفرما خارج و به حساب کار واریز می شود. بخش مدیریت پیمان در نتیجه مسئولیت کارفرما تا حد زیادی کاهش می یابد.
تسهیل در اجرای پروژه: کارفرما فقط با مدیریت پیمان ساخت و ساز در ارتباط بوده و دیگر نیازی به تماس مستقیم با هر یک از پیمانکاران در بخش های مختلف نخواهد داشت.

هزینه مدیریت پیمان

پس از توافق و انعقاد قرارداد مدیریت پیمان، بخشی از هزینه های انجام شده به صورت درصدی محاسبه و به مدیر قرارداد پرداخت خواهد شد. در واقع می توان گفت که قرارداد نمونه قرارداد اجرای ساختمان به تفصیل و با درصد پرداختی قید و توافق شده است. این قرارداد دو فایده دارد. بنابراین کارفرما دیگر هیچ گونه سودی به پیمانکار پرداخت نخواهد کرد. فقط هزینه های ذکر شده در قرارداد مانند هزینه های انسانی و ماشین آلات را پوشش می دهد. پیمانکار هیچ مبلغی بابت اجرای پروژه پرداخت نخواهد کرد و صرفاً درصد توافقی را بابت کارشناسی مدیریت پروژه و هماهنگی با سایر پیمانکاران دریافت خواهد کرد. در این صورت هزینه مدیریت پروژه پرداخت خواهد شد.
مدیریت پیمان شرکت
پاسخ به سوال مدیریت چیست؟ آشنا شدیم. همچنین در مورد مزایا، هزینه ها و قوانین مدیریت پیمان صحبت کردیم. اما برای اینکه مدیریت پروژه خود را به یک شرکت پیمانکاری واگذار کنیم، باید انتظار چه خدماتی را از آنها داشته باشیم. در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم.

ارائه مشاوره تخصصی در زمینه انعقاد قرارداد و مشکلات حقوقی
برنامه ریزی و محاسبه دقیق هزینه ها.
تهیه طرح جامع در زمینه عملیات ساختمانی و عمرانی و اجرای پروژه
نظارت کامل بر درصد عملکرد پروژه و شاخص های کلیدی عملکرد
بررسی و انتخاب مجریان و پیمانکاران.
مسائل ایمنی، از جمله بیمه سلامت و کارکنان را بررسی کنید.
هماهنگی کامل با بخش های مختلف و برنامه ریزی دقیق
انواع مدیریت پیمان mc

مزایای استفاده

این روش در صورت عملکرد صحیح می تواند برای طرفین مفید باشد. همچنین یک پروژه با کیفیت بهتر در مدت زمان کوتاه تری به پایان می رسد. اگر چه در مدیریت تمام مراحل اجرا است که مدیر قرارداد مسئولیت دارد، کارفرما قادر به نظارت بر این روند خواهد بود.

از آنجایی که در صورت بروز مشکلات احتمالی وظیفه اجرای پروژه کاملا بر عهده مدیر قرارداد می باشد، کارفرما از عواقب آن مصون خواهد ماند.

مدیر قرارداد در نقش وکیل کارفرما ظاهر می شود، به همین دلیل است که منافع پروژه و علایق خود را می شناسد. با انجام این کار، کیفیت پروژه مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود.

نکات مهم مدیریت پیمان.

با قرارداد قرارداد و پرداخت درصد توافقی، مهندس پیمانکار مجرب در اختیار شما خواهد بود. این تجربه در تمام مراحل اجرای پروژه شما را نشان می دهد و مواردی مانند اخذ مجوزها، سفارش منافع و استقرار منابع انسانی را می توان به سرعت و به راحتی انجام داد.

قرارداد مدیریت بهترین گزینه برای افرادی است که هزینه ای برای پربار کردن پروژه دارند اما دانش، مهارت و تخصص لازم در این زمینه را ندارند. البته گاهی ممکن است افراد دانش یا زمان کافی برای انجام این کار را نداشته باشند. در این صورت با امضای مدیریت پیمان و واگذاری درصدی به پیمانکاران می توان پروژه را بهبود بخشید.

خدمات شرکت معماری و مهندسی تبریز مدرن

این شرکت ساختمانی دارای سابقه درخشان در پروژه ها و سازه های بزرگ، بتنی، فلزی، مدرن و کلاسیک است و توانسته محبوبیت زیادی در بین معماران و مهندسان ساختمان پیدا کند. از خدمات معماری و مهندسی تبریز مدرن می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

پیمانکار اجرا و ساخت و ساز خوب.
عملیات و قراردادهای سخت.
پروژه های مربوط به موسسات در زمینه های مکانیکی و الکتریکی
باغ های فضایی و تراس.
اجرای انواع پروژه های داخلی انواع ساختمان های تجاری و غیرتجاری
مجسمه ساز با پیشرفته ترین تجهیزات.
مدیریت قوی قرارداد و مشاوره در قبال شرکت های بزرگ
ساختارها
پشتیبانی و تضمین موفقیت پروژه.
ارائه مناسب ترین شرایط قرارداد.
مشارکت در ساخت و ساز ساختمان.
مدیریت ساخت و ساز و اجرای قراردادها و پیمانکار منطقه یک حرفه ای
حفظ ایمنی و سلامت، احترام به شهروندی، اعتماد، همکاری، تعهد، انعطاف پذیری، مسئولیت پذیری، صداقت، ارتباطات قوی و در نظر گرفتن سرمایه سرمایه گذار و بسیاری از نقاط قوت کارکرد اصیل و صحیح شرکت تبریز مدرن است.