سبک طراحی داخلی شما چیست؟

بسیاری از سبک های طراحی داخلی محبوب وجود دارد، از مدرن تا سنتی، تا سبک های کمتر شناخته شده که به طور مداوم در حال تغییر و توسعه هستند و بسیاری اگر نه بیشتر مردم می توانند ترکیبی از چندین سبک مختلف باشند.

مدرن و نوین

بسیاری از مردم سبک مدرن را با سرد، تند و استریل بودن مرتبط می دانند. اما در واقعیت، سبک مدرن بسیار ریشه در شکستن عناصر به ساده ترین و اساسی ترین آنها، با تمرکز بر خطوط ساده دارد. شما چیزی در این سبک با تزیینات اضافی پیدا نخواهید کرد و به طور معمول این سبک دارای پالت رنگی خنثی تری است.

سنتی یا کلاسیک

سنتی یکی از قدیمی ترین و رایج ترین سبک های طراحی است. سبک سنتی ریشه در میراث و اشکال و فرم های سنتی دارد. اغلب قطعاتی را خواهید یافت که از صدها سال پیش که برای اولین بار ساخته شده اند، اصلاً تغییر نکرده اند. همه چیز در مورد لایه بندی آگاهانه، رسمی بودن، و ترکیب قطعات با ساختار و تقارن است.

التقاطی

قطعات کمتر ارگانیک و سبک تر هستند. اتاق‌های متنوع را می‌توان با قطعات نمادین تقریباً از هر سبکی پر کرد، و وقتی درست انجام شود، همه با هم کار می‌کنند.

روستایی

ریشه در مواد ساده ای دارد که برای دهه ها مورد استفاده قرار گرفته اند، از چوب روستایی گرفته تا مبلمان پشتی ساده. و عناصری مانند تابلوهای قدیمی، نورپردازی انبار، یا چوب احیا شده نیز می توانند راه خود را به داخل کشور باز کنند.

مینیمالیست

سبکی که نشانه های مشابه مدرن – مینیمالیستی دارد، دارای خطوط بسیار تمیز و اشکال ساده است. همه چیز در یک فضای مینیمالیستی باید هدفی را دنبال کند و شما اشیا یا لایه های اضافی زیادی پیدا نخواهید کرد.